Noutăți Librarii Contacte Cariera langРу Program librarie online Lu-Vi 09:00-18:00 Sa 09:00-17:00
Pana la livrare gratuita Chisinau 250 lei
Pana la livrare gratuita National 700 lei
Total cos : 0 lei

Termeni și condiții

 

Site-ul WWW.LIBRARIUS.MD este proprietatea companiei MOLDPRESA GRUP S.R.L., IDNO

1013600038202, Tel. 51-23-77, Fax: 022 58-07-00, e-mail: info@librarius.md. Adresa: Or. Durlești, str.

Ștefan Vodă, 3.

Folosirea, vizitarea și cumpărarea produselor de pe site-ul WWW.LIBRARIUS.MD implică acceptarea

următorilor termeni și condiții:

 

1. DEFINIȚII TERMENI

1.1. Client/Cumpărător – persoana fizică sau juridică, care plasează o comandă.

1.2. Vânzător - MOLDPRESA GRUP S.R.L.

1.3. Produse - orice bunuri menţionate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător,

Cumpărătorului.

1.4. Comanda - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător şi

Cumpărător, prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile şi Serviciile şi Cumpărătorul

este de acord să primească aceste Bunuri şi Servicii şi să facă plata acestora.

1.5. Serviciul Curierat – orice persoană fizică sau juridică, care prestează servicii de curierat rapid.

 

2. PROCEDURA DE COMANDĂ

2.1. Clientul (cumpărătorul) poate comanda produse online de pe www.librarius.md. Accesați site-ul

www.librarius.md. Adăugați produsele dorite apăsând butonul ”Adaugă în coș”. Pentru a finaliza

comanda, mergeți la Coșul Meu, apoi apăsați butonul ”Finalizare comandă” (dacă aveți cont pe

librarius.md) sau ”Finalizare comandă fără cont” (dacă nu aveți cont creat pe librarius.md).

Completați toate câmpurile obligatorii cu informațiile necesare (numele, prenumele, datele de

contact, adresa de livrare etc.). Selectați modalitatea de plată. Finalizați comanda făcând click pe

butonul ”Finalizare comandă”.

2.2. Prin finalizarea Comenzii, Clientul își asumă întreaga responsabilitate cu privire la corectitudinea

datelor furnizate, în caz contrar va suporta consecințele acestor erori (Comanda întârziată, livrată

greșit, etc.). Vânzătorul este exonerat de orice răspundere în cazul informațiilor introduse eronat.

Astfel, toate cheltuielile de transport pentru reexpedierea Comenzii vor fi suportate de către

Client. 

2.3. Clientul care a plasat o Comandă din greșeală sau renunță unilateral la Comandă, o poate anula

prin e-mail sau apel telefonic, în 30 de minute după plasarea ei. 

2.4. Vânzătorul poate refuza o Comandă în urma unei notificări prealabile adresate Clientului prin e-

mail sau telefon, fără a exista obligații între părți și fără ca o parte să poată pretinde daune, pentru

următoarele situații:

  • eșuarea/invalidarea tranzacției online;

  • neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului/a tranzacției;

  • date incomplete sau incorecte ale Clientului;

  • livrări consecutiv eșuate;

  • alți factori...

După recepționarea Comenzii, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului o notificare prin e-mail

sau sms despre validarea/invalidarea comenzii, cât și informații despre termenul de livrare.

Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar indicat, în caz

contrar acesta va suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări.

Obligația Vânzătorului este considerată îndeplinită în momentul predării produselor Comandate

către Client la adresa selectată de acesta la momentul plasării Comenzii.

Obligația Cumpărătorului este considerată îndeplinită în momentul achitării Comenzii. *Este

posibil ca e-mail-ul cu notificarea despre validarea comenzii să ajungă în folderul "SPAM" al

căsuței voastre de e-mail, prin urmare vă rugăm să verificați și folderul "Spam", pentru a verifica

dacă ați primit sau nu e-mail-ul de la noi.

2.5. În anumite situații și pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica

cantitatea Bunurilor din Comandă. În aceste situații Vânzătorul va anunța Clientul la adresa de e-

mail sau la numărul de telefon pus la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii.

2.6. Comenzile introduse timp de 24 ore de către aceeași persoană, către aceeași adresă de livrare, se

cumulează automat într-o singură comandă.

 

3. MODALITĂȚI DE PLATĂ

3.1. Plata produselor comandate se poate efectua:

3.1.1. ONLINE cu cardul bancar, în condiţii de siguranţă deplină, în momentul finalizării

comenzii. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic şi Electron) şi

MASTERCARD (inclusiv Maestro). Vânzătorul nu percepe nici un comision suplimentar

pentru tranzacţiile online.

3.1.2. Numerar la livrare curierului.

3.1.3. Plata cu cardul bancar, la livrare curierului.

3.1.4. Modalitatea de plată online cu Voucher Cultural.

3.1.5. Plata cu certificate cadou Librarius.

3.1.6. Plata prin Transfer Bancar (persoane juridice, în baza contului spre plată sau a contractului).

3.2. Indiferent de valuta din contul de card al Cumpărătorului, tranzacţiile se fac în lei MD, la cursul de

schimb al băncii emitente. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele băncii.

Vânzătorul nu solicită şi nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul Clientului. Preţul se

consideră achitat în momentul virării banilor în contul Vânzătorului. Vânzătorul nu poartă

răspundere de corectitudinea efectuării plăţilor.

3.3. Preţurile indicate pe site nu includ cheltuielile de livrare.

3.4. În situaţia în care plata nu se efectuează de către client, comanda va fi considerată anulată şi nu va

mai fi onorată. În cazul acesta, Vânzătorul va avea dreptul de a solicita plata de despăgubiri şi/sau

va putea refuza onorarea altor solicitări de comenzi ale clientului respectiv.

 

4. LIVRAREA COMENZII

4.1. Livrare curier:

4.1.1. Comenzile se livrează pe întreg teritoriul R. Moldova prin serviciul de curierat FAN Curier.

Produsele sunt ambalate corespunzător condițiilor de transport, asigurându-se integritatea

pachetului la livrare.

4.1.2. Termenul de livrare setat în mod standard este de la 1 - 5 zile, însă poate varia în funcție de

mai mulți factori obiectivi, astfel termenul va fi comunicat în mod individual prin notificarea

de validare a comenzii (e-mail/telefon).

4.1.3. Programul de livrare este de Luni până Vineri între orele 9:00 și 18:00.

4.1.4. Costul transportului prin curier este de:

4.1.4.1. Curierat Chișinău: 1 - 3 zile lucrătoare – 33 lei. Pentru comenzile în raza Chișinău

mai mari de 250 lei, livrarea este gratuită.

4.1.4.2. Curierat Național: În decurs de 1-5  zile lucrătoare – 60 lei. Pentru comenzile

Naționale mai mari de 700 lei, livrarea este gratuită. 

 

4.1.5. În cazul în care Clientul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal,

Comanda va fi lăsată la adresa indicată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și

doar în cazul comunicării către Curier, a numărului Comenzii. În cazul livrării la locul de

muncă al Clientului, caz în care Serviciul Curierat nu poate avea acces în locația respectivă,

Clientul trebuie să se asigure că poate recepționa această Comandă.

4.2. Ridicare comandă

Serviciul Ridicare comandă este disponibil doar la achitarea online cu cardul bancar sau Voucher

Cultural. Acest serviciu presupune opțiunea de ridicare a comenzii din rețeaua de librării Librarius

în termen de 5 zile. Termenul de livrare a comenzilor în librării este de: a) 2-4 zile pentru mun.

Chișinău b) 5-7 zile lucrătoare, pentru librăriile Librarius din țară. Acest serviciu este GRATUIT!

5. RETURNAREA PRODUSELOR NECONFORME

5.1. Vânzătorul este răspunzător faţă de Client/Cumpărător pentru orice neconformitate existentă la

momentul când a fost livrat produsul.

5.2. În cazul unei neconformităţi, Cumpărătorul are dreptul de a solicita Vânzătorului să i se aducă

produsul la conformitate gratuit, prin înlocuire, conform art. 18 din Legea nr. 105/2003, ori să

beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii pentru acest

produs, în condiţiile normei indicate supra.

5.3. Cumpărătorul are dreptul de a solicita Vânzătorului înlocuirea produsului, gratuit în fiecare caz, cu

excepţia situaţiei în care măsura reparatorie respectivă este imposibilă sau disproporţionată.

Termenul „gratuit”, se referă la toate costurile necesare aducerii produsului la conformitate,

inclusiv costurile de transport.

5.4. Orice înlocuire a produselor este făcută în cadrul unei perioade de timp rezonabile, stabilite de

comun acord, în scris, între Vânzător şi Cumpărător, însă care nu poate depăşi 14 zile

calendaristice de la data la care Cumpărătorul a adus la cunoştinţă Vânzătorului neconformitatea

 

produsului și l-a predat Vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta în baza unui document de

predare-primire. Acest termen poate fi prelungit numai cu acordul Cumpărătorului.

5.5. În cazul în care Cumpărătorul solicită înlocuirea de către Vânzător a produsului cu neconformitate

cu un produs similar de alt model, se recalculează preţul de cumpărare.

5.6. Iar în cazul în care, la momentul adresării Cumpărătorului, Vânzătorul/Librarius nu dispune de un

produs similar cu cel returnat, Cumpărătorul este în drept să ceară restituirea contravalorii

produsului, iar Vânzătorul este obligat să primească produsul respectiv şi să restituie suma plătită.

5.7. Cumpărătorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii

produsului în oricare dintre următoarele cazuri:

5.7.1. dacă nu beneficiază de dreptul de înlocuire a produsului;

5.7.2. dacă Vânzătorul nu a efectuat măsura reparatorie într-o perioadă de 14 zile

calendaristice sau în termenul convenit cu Cumpărătorul.

5.8. Suma reducerii prețului la produsele neconforme se stabilește cu acordul ambelor părţi (vânzător și

cumpărător).

5.9. Cumpărătorul nu are dreptul să solicite restituirea contravalorii produsului dacă neconformitatea

este minoră. Se consideră minoră neconformitatea care nu exercită o influenţă substanţială asupra

utilizării produsului.

 

6. LIMITAREA RĂSPUNDERII

6.1. Librarius/magazinul online nu răspunde pentru prejudiciile create, din cauze ce exclud culpa sa, de

nefuncționarea magazinului online precum şi pentru cele rezultate din imposibilitatea accesării

paginilor magazinului online (ex. defecțiuni la rețeaua de internet, defecțiuni tehnice a paginilor

magazinului online etc). Totodată, Librarius nu poartă răspundere pentru utilizarea, exploatarea

produselor, contrar recomandărilor și prevederilor oferite de producător și/sau pentru viciile ce pot

decurge din acestea.

6.2. În pofida faptului că Vânzătorul face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor

de pe site, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe

site, acestea fiind puse la dispoziția Vânzătorului de către furnizori. Informațiile incluse pe site

(totalitatea imaginilor şi textelor) au caracter informativ și provin din surse, pe care Vânzătorul le

consideră de încredere. În acest sens produsele livrate în comandă pot fi diferite de cele prezentate

online (copertă, ambalaj, culoare, aspect, accesorii, format etc.). Vânzătorul nu răspunde pentru

astfel de situaţii, dar va încerca să le rezolve cât mai curând de la semnalarea acestora.

6.3. Produsele cumpărate prin intermediul site-ului beneficiază de garanția obișnuită general oferită

pentru fiecare tip de produs în parte (dacă este cazul). Astfel, fiecare produs va fi însoțit de copia

certificatului de garanție al producătorului (dacă este cazul).

6.4. Orice conflict apărut între Vânzător și Client se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin

înțelegere între cele două părți. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile

legale din acest domeniu.

 

7. PROMOȚII/OFERTE SPECIALE

 7.1. Reducerile oferite de Vânzător prin orice promoții/oferte speciale sunt valabile exclusiv pentru

produsele menționate pe site cu excepția cazurilor în care sunt specificate altfel. Asupra produselor

încadrate în categoria "Oferte speciale", nu se pot aplica reduceri promoționale, ci se

achiziționează la prețul afișat pe site.

7.2. Reducerile și ofertele speciale menționate pe site pot fi atribuite doar magazinului online fără

implicarea rețelei de librării Librarius.

7.3. Reducerile pot fi folosite exclusiv în momentul plasării Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru

a reduce valoarea Comenzii după ce aceasta a fost plasată.

7.4. Reducerile de care beneficiază Cumpărătorul (cartele de fidelizare) se aplică separat pe fiecare

produs din comandă și se calculează automat de către sistemul informațional al Vânzătorului (în

cazul când Cumpărătorul introduce în forma de comandă datele de identificare a cartelei). Orice

promoție la care se aplică voucher de reducere se limitează la un singur voucher per persoană. În

cazul comenzilor, care conțin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere este alocată

unui singur produs și se calculează automat de către sistemul informațional al Vânzătorului.

7.5. Ofertele speciale/promoțiile nu se cumulează cu alte reduceri, promoții sau acțiuni de fidelizare

(deținătorul nu poate beneficia de reducerea cumulată oferită de aplicarea cartelei/voucherului la

reducerea deja existentă în cadrul unei promoții), cu excepția situațiilor în care este menționat altfel

în promoție. Acest lucru va fi specificat în regulamentele campaniilor respective.

7.6. Vânzătorul stabilește unilateral regulamentele promoțiilor/ofertelor speciale, pe care le

organizează, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promoțiile sunt aplicate Comenzilor, care

respectă integral regulile afișate pe site, în perioada de valabilitate menționată expres și în limita

stocului disponibil. Vânzătorul nu garantează disponibilitatea pe stoc a produselor pe întreaga

perioadă de promoție și își rezervă dreptul de a întrerupe oricând promoția pe parcursul

desfășurării acesteia, fără notificare prealabilă.

7.7. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica oricare din condițiile stabilite în regulamentul

campaniei respective, în perioada desfășurării campaniei, din motive obiective, dar nu înainte de a

anunța public (pe site) despre aceste modificări.

7.8. Fiecare cartelă/voucher este identificat printr-un cod și are diverse cerințe pentru a fi valid și

aplicabil. Vă rugăm să consultați cu atenție informațiile de pe acestea, astfel încât să puteți

beneficia de reducerea oferită. Voucherele nu pot fi înlocuite în cazul în care sunt pierdute, furate

sau distruse. 

7.9. În cazul returnării produselor achiziționate cu cartela de reducere/voucher, discountul acordat va fi

reținut din valoarea produsului, iar voucherul își va pierde valabilitatea și nu va putea fi reactivat.

 

8. FORȚA MAJORĂ

Atât Clientul cât şi Vânzătorul nu vor fi răspunzători pentru neexecutarea obligaţiilor sale, dacă o astfel

de neexecutare este datorată unui eveniment de forţă majoră. Forţa majoră este evenimentul

--