News points of sales Contacts Cariera langRo Program Lu-Vi 09:00-18:00 Sa-Du 10:00-15:00
Pana la livrare gratuita Chisinau 250 lei
Pana la livrare gratuita National 700 lei
Total cos : 0 lei

Termeni și condiții

COMPANIE

 

Site-ul WWW.LIBRARIUS.MD este proprietatea companiei MOLDPRESA GRUP S.R.L., IDNO 1013600038202, Tel.: 022 51-23-77, Fax: 022 58-07-00, e-mail: info@librarius.md. Adresa: Or. Durlesti, str. Stefan Voda 3.

 

Folosirea, vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul LIBRARIUS.MD implica acceptarea urmatoarelor termene si conditii:

 

 

  1. DEFINITII TERMENI

 

    1. Client/Cumpărător – persoana fizică sau juridică care emite/efectueaza o Comandă ferma.

    2. Vânzător - MOLDPRESA GRUP S.R.L.

    3. Produse - orice bunuri menţionate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului.

    4. Comanda - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător şi Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile şi Serviciile şi Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri şi Servicii şi să facă plata acestora.

    5. Serviciul Curierat – orice persoana fizica sau juridica care presteaza servicii de curierat rapid.

 

 

  1. PROCEDURA DE COMANDA

 

    1. Clientul (cumparatorul) poate comanda produse de pe www.librarius.md fie online, cu ajutorul Coşului de Cumpărături, fie prin e-mail sau telefon. Inainte de finalizarea Comenzii online - click pe butonul ”Trimite Comanda”, Clientul va completa detaliile necesare in formularul de Comanda (adresa livrarii, nume, email, telefon, etc) in contul personal sau in pagina “comanda rapida”. Aceste informatii vor fi stocate si folosite de catre Vanzator pentru comenzile viitoare a Cumparatorului. Cumparatorul poate modifica oricand informatia din contul personal.

 

    1. Prin finalizarea Comenzii, Clientul isi asuma intreaga responsabilitate cu privire la corectitudinea datelor furnizate, in caz contrar va suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, livrata gresit etc). Vanzatorul este exonerat de orice raspundere in cazul informatiilor introduse eronat. Astfel, toate cheltuielile de transport pentru reexpedierea Comenzii vor fi suportate de catre Client.

 

    1. Clientul care a plasat o Comanda din greseala sau renunta unilateral la Comanda, o poate anula prin e-mail sau telefonic in 30 de minute dupa plasarea ei.

 

    1. Vanzatorul poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului prin e-mail sau telefon, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

 

  • esuarea / invalidarea tranzactiei online;

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;

  • date incomplete sau incorecte ale Clientului;

  • livrari consecutiv esuate.

 

Dupa receptionarea Comenzii, Vanzatorul va transmite Cumparatorului o notificare prin email sau telefon despre validarea/invalidarea comenzii, cat si informatii de spre termenul (ziua, ora) de livrare. Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar indicat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari.

 

Obligatia Vanzatorului este considerata indeplinita in momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

 

Obligatia Cumparatorului este considerata indeplinita in momentul achitarii Comenzii. *Este posibil ca emailul cu notificarea despre validarea comenzii sa ajunga in folderul "SPAM" al casutei voastre de email, prin urmare va rugam sa verificati si folderul "Spam", pentru a verifica daca ati primit sau nu email-ul de la noi.

 

    1. In anumite situatii si pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comanda. In aceste situatii Vanzatorul va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna contravaloarea produsului nelivrat in contul Clientului (card bancar).

 

    1. Comenzile introduse timp de 24 ore de către aceeasi persoană, către aceeasi adresa de livrare, se cumulează automat într-o singură comandă.

 

    1. Cumparatorul care solicită livrarea la chioscurile Moldpresa sau librarii are obligatia sa ridice Comanda în termen de 48 ore lucrătoare de la notificarea expediata de Vanzator cu privire la validarea Comenzii. După această perioadă comenzile vor fi anulate automat. Comanda ce conţine cartele/vouchere de reducere se va ridica doar de către titularul comenzii cu prezentarea cartelei/voucherului si actului de identitate.

 

    1. Renuntarea unilaterală la comanda (peste termenul indicat in p. 2.3) se poate face de către Client dacă Vanzatorul întârzie livrarea, cu excepţia situaţiilor de forţă majoră, cu maxim 2 zile lucrătoare peste termenul specificat în notificarea de validare a Comenzii. Renuntarea unilaterală trebuie formulată în scris şi expediată cu confirmare de primire, prin fax sau prin email confirmat, inainte de momentul intrării în posesia produsului comandat. În acest caz, dacă plata s-a efectuat deja de către Client, acestuia i se vor returna banii (cu exceptia taxelor/comisioanelor bancare), în maxim 14 de zile din momentul tranzactiei.

 

 

  1. MODALITATI DE PLATA

 

    1. Plata produselor comandate se poate efectua:

 

  • online cu cardul, în condiţii de siguranţă deplină, în momentul finalizarii comenzii. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic şi Electron) şi MASTERCARD (inclusiv Maestro). Vanzatorul nu percepe nici un comision suplimentar pentru tranzacţii online.

  • numerar la primirea comenzii.

  • plata cu cardul bancar, la livrare.

  • plata cu Voucher Cultural.

  • plata cu certificate cadou Librarius.

  • plata prin transfer bancar(persoane juridice, în baza contului spre plată).

 

 2. Indiferent de valuta din contul de card al Cumparatorului, tranzacţiile se fac în lei MD, la cursul de schimb al băncii emitente. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele băncii. Vânzătorul nu solicită şi nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul Clientului. Preţul se consideră achitat în momentul virării banilor în contul Vânzătorului. Vânzătorul nu poartă răspundere de corectitudinea efectuării plăţilor.

 3. Preţurile indicate pe site includ TVA, dar nu includ cheltuielile de livrare.

 4. În situaţia în care plata nu se efectuează de către client, comanda va fi considerată anulată şi nu va mai fi onorată. În cazul acesta, Vanzatorul va avea dreptul de a solicita plata de despăgubiri şi/sau va putea refuza onorarea altor solicitări de comenzi ale clientului respectiv.

 

 

  1. LIVRAREA COMENZII

 

    1. Livrare prin serviciul curierat:

 

Comenzile se livreaza in raza mun. Chisinau prin serviciul curierat. Produsele sunt ambalate corespunzator conditiilor de transport, asigurandu-se integritatea pachetului la livrare. Termenul de livrare setat in mod standard este 1 - 3 zile lucrătoare, insa poate varia in functie de mai multi factori obiectivi, astfel termenul va fi comunicat in mod individual prin notificarea de validare a comenzii (email/telefon).

 

Programul de livrare este de Luni pana Vineri intre orele 8:30 si 17:15. Costul transportului prin curier este de 33 lei si gratuit pentru comenzi cu o valoare de minim 250 lei pentru comenzile cu livrare în Chișinău și cu o valoare minim de 700 lei pentru comenzile cu livrare Națională.

 

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa indicata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii. In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Serviciul Curierat nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.

 

 

 

  1. RETURNAREA PRODUSELOR

 

    1.  

      Magazinul online Librarius.md oferă posibilitatea returnării mărfii procurate, conform  art. 18 alin. 2 din Legea nr. 105 din 13.03.2003 privind protectia consumatorului și regulilor de schimbare a mărfurilor nealimentare, procurate în reţeua de comerţ cu amănuntul. Cumpărătorul are dreptul de a refuza marfa în orice moment înainte de transferul acesteia. Și după transferul mărfii - în termen de 14 zile prin prezentarea bonului de casă. Returnarea mărfii de calitate corespunzătoare este posibilă în cazul, dacă este păstrată starea de marfă, proprietățile consumatorilor, precum și un document care confirmă faptul și condițiile de achiziție a mărfii menționate(bon fiscal, facture fiscal). Adresa de returnare a produselor livrate prin serviciul curierat este: str. Unirii Principatelor 3, sect. Buiucani, mun. Chișinău.

    1. Vanzatorul va rambursa integral suma incasata de la Cumparator cu exceptia costurilor livrarii (serviciului curierat). Vanzatorul va efectua rambursarea folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala.

 

    1. Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original, cu etichetele intact, fara defecte (cu exceptia defectelor de fabricatie) si documentele care l-au insotit: factura, bonul de casa/cecul). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, şocuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

 

 

  1. LIMITAREA RASPUNDERII

 

    1. Necatind la faptul ca Vanzatorul face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din site, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site, acestea fiind puse la dispozitia Vanzatorului de catre furnizori. Informatiile incluse pe site (totalitatea imaginilor şi textelor) au caracter informativ si provin din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. În acest sens produsele livrate în comandă pot fi diferite de cele prezentate online (copertă, ambalaj, culoare, aspect, accesorii, format etc.), Vanzatorul nu răspunde pentru astfel de situaţii, dar va încerca să le rezolve cât mai curând de la semnalarea acestora.

    2. În cazul în care Clientul a făcut plata în avans şi, din vina sa, nu poate primi produsele în maxim 2 zile din momentul expedierii şi nici nu poate fi contactat în interval de 14 de zile, Comanda va fi anulată, dar plata nu va putea fi returnată, constituind despăgubiri din partea Clientului.

 

    1. Produsele cumparate prin intermediul site-ului beneficiaza de garantia obisnuita general oferita pentru fiecare tip de produs in parte (daca este cazul). Astfel, fiecare produs va fi insotit de copia certificatului de garantie al producatorului (daca este cazul).

 

    1. Orice conflict aparut intre Vanzator si Client se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale din acest domeniu.

 

 

  1. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

 

    1. Conform cerintelor legislatiei cu privire la protectia datelor cu caracter personal, Vanzatorul are obligatia de a administra in conditii de siguranta datele personale furnizate si numai pentru scopurile specificate: emiterea facturii, informarea despre starea comenzii/expediere, imbunatatirea site-ului, calitatii produselor si serviciilor oferite cat si pentru informarea Clientilor asupra actualizarii site-ului, noilor oportunitati oferite si asupra informatiilor aditionale care sunt in interesul Clientului. Refuzul oferirii informatiilor atrage imposibilitatea onorarii Comenzii.

 

    1. Vanzatorul nu va furniza datele Clientilor tertelor părţi. Datele personale ale clientilor vor putea fi transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

 

    1. Pentru corectitudinea informatiilor, Clientul este rugat sa informeze Vanzatorul despre orice modificare intervenita de la data înregistrarii sale in baza de date (crearea contului personal de utilizator), sau poate modifica si de sine statator informatia din contul personal.

 

    1. Eliminarea din baza de date a datelor personale ale unui Client se face in baza solicitarii sale scrise expediate electronic. Stergerea definitiva a datelor cu caracter personal din baza de date i se va confirma Clientului.

 

    1. Site-ul www.librarius.md foloseste masuri de securitate impotriva pierderii sau folosirii gresite a informatiilor oferite de Client. Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de erori ale softului cu care este conceput site-ul. De asemenea nu raspunde pentru erorile in securitatea serverului care gazduieste site-ul.

 

 

  1. PROMOTII/OFERTE SPECIALE

 

    1. Reducerile oferite de Vanzator prin orice promotii/oferte speciale sunt valabile exclusiv pentru produsele mentionate pe site cu exceptia cazurilor in care sunt specificate altfel. Asupra produselor incadrate in categoria "STOC/LICHIDARE STOC", nu se pot aplica reduceri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site.

 

    1. Reducerile pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.

 

    1. Reducerile de care beneficiaza Cumparatorul (cartele de fidelizare) se aplică separat pe fiecare produs din comanda si se calculeaza automat de catre sistemul informational al Vanzatorului (in cazul cand Cumparatorul introduce in forma de comanda datele de identificare a cartelei). Orice promotie la care se aplica voucher de reducere se limiteaza la un singur voucher per persoana. In cazul comenzilor care contin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere este alocata unui singur produs si se calculeaza automat de catre sistemul informational al Vanzatorului.

    2. Ofertele speciale/promotiile nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare (detinatorul nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea cartelei/voucherului la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii), cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. Acest lucru va fi specificat in regulamentele campaniilor respective.

 

    1. Vanzatorul stabileste unilateral regulamentele promotiilor/ofertelor speciale pe care le organizeaza, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate mentionata expres si in limita stocului disponibil. Vanzatorul nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pe intreaga perioada de promotie si isi rezerva dreptul de a intrerupe oricand promotia pe parcursul desfasurarii acesteia, fara notificare prealabila.

 

    1. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive obiective, dar nu inainte de a anunta public (pe site) despre aceste modificari.

 

    1. Promotiile care presupun gratuitatea livrarii comenzii se aplica exclusiv pentru livrari prin serviciul curierat in raza or. Chisinau.

 

    1. Fiecare cartela/voucher este identificat printr-un cod si are diverse cerinte pentru a fi valid si aplicabil. Va rugam sa consultati cu atentie informatiile de pe acestea, astfel incat sa puteti beneficia de reducerea oferita. Cartelele/voucherele nu pot fi inlocuite in cazul in care sunt pierdute, furate sau distruse.

 

    1. In cazul returnarii produselor achizitionate cu cartela de reducere/voucher, discountul acordat va fi retinut din valoarea returului, iar voucherul isi va pierde valabilitatea si nu va putea fi reactivat.

 

 

  1. FORTA MAJORA

 

Atât Clientul cât şi Vanzatorul nu vor fi răspunzători pentru neexecutarea obligaţiilor sale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forţă majoră. Forţa majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părţilor şi care nu poate fi evitat.