De ce sa creez Cont Personal (sa ma inregistrez)?
Contul personal vă permite accesul la un set de informatii si servicii cu ajutorul carora:
Puteti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completati mereu datele personale;
Puteti urmari starea comenzii, fara a mai fi nevoie sa sunati la Departamentul Vanzari din cadrul firmei;
Aveti posibilitatea sa acordati rating cartilor/produselor si sa faceti comentarii cu privire la produsele preferate;
Puteti primi informatii personalizate (promotii, oferte speciale, tombole, etc) in functie de istoricul achizitiilor de pe site sau sa beneficiati in mod special de reducerile oferite de noi si de partenerii nostri;
Puteti folosi reteaua de socializare Facebook pentru autentificare;
Faceti click in bara de meniu din partea de sus a site-ului pe butonul „Contul Tau” si completati campurile cu adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Recomandam sa cititi cu atentie compartimentul “Termeni si conditii” dupa care faceti click pe butonul „Inregistrare” si in scurt timp veti primi un mesaj de validare pe adresa de e-mail pe care ati utilizat-o la inregistrare. Email-ul de validare este necesar pentru a asigura acuratetea datelor.
Cum administrati datele mele personale?
Moldpresa Grup administreaza datele din formularul de inregistrare in stricta conformitate cu “Politica de Confidentialitate” a companiei.
Procesul de comanda este foarte simplu: adaugati produsele in cos, selectati modalitatea de livrare si plata si validati comanda. Pentru a adauga un produs in cosul dvs de cumparaturi tot ce trebuie sa faceti este un click pe butonul “Adauga in Cos” din dreptul produsului. Daca doriti mai multe bucati de acelasi produs mergeti in zona cosului si ajustati cantitatea in functie de preferintele Dvs. In momentul in care aveti toate produsele dorite in cos faceti click pe butonul din zona cosului – “Comanda”. Introduceti adresa de livrare sau selectati adresa deja existenta in contul Dvs, selectati modalitatea de livrare si modalitatea de plata si faceti click pe butonul de finalizare comanda – “Trimite Comanda”. In ecranul browserului Dvs, sistemul va afisa: numarul contului/comenzii, suma spre plata/achitata si lista bunurilor achizitionate. Dupa parcurgerea pasilor expusi anterior, ve-ti primi un e-mail de confirmare/validare a comenzii, cat si informatii despre termenul (ziua, ora) de livrare.
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteţi să vă autentificaţi pentru a vedea istoricul comenzilor, a modifica/şterge profilul Dvs sau a face comenzi ulterioare fară a reintroduce datele de contact.
Da, se poate. Adresa de email la care ne puteti contacta este: office@librarius.md. Avem nevoie pentru a considera comanda valida de urmatoarele informatii:
Numele si Prenumele Dvs
Adresa la care trebuie sa ajunga pachetul
Un numar de telefon la care sa va contactam pentru detalii daca este nevoie
Modalitatea dorita de livrare: Servciul Curierat sau prin reteaua librării Librarius
Produsul dorit si cantitatea (codul de produs ne ajuta enorm)
Cum platesc, ce modalitati de plata pot folosi?
Puteti folosi urmatoarele modalitati de plata:
Care este suma minima pentru care pot comanda?
Nu exista o valoare minima a comenzii.
Pentru anularea comenzilor va rugam sa ne contactati prin e-mail la info@librarius.md sau telefonic la 079545544, nu mai tarziu de 30 de minute de la finalizarea comenzii.
Care sunt modalitatile de livrare?
Puteti opta pentru urmatoarele modalitati de livrare:
Livrarea prin serviciul curierat, astfel produsele vor fi livrate la adresa mentionata in comanda si vor fi inmanate personal destinatarului de catre curier. Pe colet vor fi trecute datele Dvs de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este important sa ne comunicati, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.
Termenul de livrare setat in mod standard este de 1 - 5 zile lucrătoare. Programul de livrare este de Luni pana Vineri intre orele 8:30 si 17:15. Costul livrarii prin servciul curierat este:
Curierat Chișinău:
1-5 zile lucrătoare – 33 lei
Pentru comenzile în raza Chișinău mai mari de 250 lei, livrarea este gratuită.
Curierat Național:
În decurs de 3-5 zile lucratoare – 60 lei, km aditional +3lei/km
Pentru comenzile Naționale mai mari de 800 lei, livrarea este gratuită!
Comenzile se livreaza in localitatile cuprinse in zona de acoperire a MOLDPRESA GRUP S.R.L. prin reteua de chioscuri/librarii proprii. Termenul de livrare setat in mod standard este de 1 - 5 zile lucrătoare. Programul de livrare este de Luni pana Vineri intre orele 8:30 si 17:15. Comenzile inregistrate pe site (email sau la telefon) in zilele de Vineri dupa ora 17.15 cat si Sambata sau Duminica vor fi procesate in ziua de Luni.
Ce este Lista de dorinte (produse favorite)?
In momentul in care ati descoperit un produs care va intereseaza, dar nu doriti sa-l achizitionati imediat il puteti adauga in “Lista de dorinte”. Cand accesati “Contul Tau” ve-ti putea viziona si aceasta Lista si in functie de ceea ce doriti Dvs in acel moment puteti adauga produsele din Lista in cos, sau puteti pastra in continuare aceste produse. Puteti trimite aceasta lista unui prieten pentru a le primi cadou. Noi va vom informa despre ultimele noutati in legatura cu aceste produse - promotii, reduceri de pret, etc.
Cum adaug un produs la Lista de dorinte?
Pentru a adauga un produs tot ce trebuie sa faceti este sa apasati butonul “Adauga la dorinte/Adauga in wishlist” si produsul va fi in Lista Dvs. Din aceasta lista produsul poate fi mutat in cosul de cumparaturi, sau sters. Pentru a muta un produs din lista de dorinte in cosul de cumparaturi: accesati lista de dorinte, selectati produsul si faceti click pe butonul “Adauga in Cos”. Produsul va fi mutat in cos. In cazul in care doriti sa eliminati un produs din lista de dorinte selectati produsul si faceti click pe butonul “Sterge”, produsul va fi eliminat din lista Dvs.