Coșul meu
  • Nume Pret Reducere Cantitate Subtotal
  • Total: 0,00 lei
  • Întrebări frecvente

    De ce să creez Cont Personal (să mă înregistrez)?

    Contul personal vă permite accesul la un set de informații și servicii cu ajutorul cărora:

    • Puteți comanda orice produs doar printr-un singur click, fără a mai fi necesar să completați mereu datele personale;

    •  Puteți urmări starea comenzii, fără a mai fi nevoie să sunați la Departamentul Vînzări din cadrul firmei;

    • Aveți posibilitatea să acordați rating cărților/produselor și să faceți comentarii cu privire la produsele preferate;

    • Puteți primi informații personalizate (promoții, oferte speciale, tombole, etc) în functie de istoricul achizițiilor de pe site sau să beneficiați in mod special de reducerile oferite de noi și de partenerii noștri;

    • Puteți folosi rețeaua de socializare Facebook pentru autentificare;

     

    Cum mă înregistrez?

    Faceți click în bara de meniu din partea de sus a site-ului pe butonul „Contul Tău” și completați cîmpurile cu adresa dvs de e-mail și alegeți o parola pentru noul cont. Recomandăm să citiți cu atenție compartimentul “Termeni și condiții” după care faceți click pe butonul „Înregistrare” și în scurt timp veți primi un mesaj de validare pe adresa de e-mail pe care ați utilizat-o la înregistrare. Email-ul de validare este necesar pentru a asigura acuratețea datelor.

     

    Cum administrați datele mele personale?

    Moldpresa Grup administrează datele din formularul de înregistrare în strictă conformitate cu “Politica de Confidentialitate” a companiei.

     

    Cum comand pe site?

    Procesul de comandă este foarte simplu: adăugați produsele în coș, selectați modalitatea de livrare și plată și validați comanda. Pentru a adăuga un produs în coșul dvs de cumpărături tot ce trebuie să faceți este un click pe butonul “Adaugă în Coș” din dreptul produsului. Dacă doriți mai multe bucăți de același produs mergeți în zona coșului ți ajustați cantitatea în funcție de preferințele Dvs. În momentul în care aveți toate produsele dorite în coș faceți click pe butonul din zona coșului – “Comandă”. Introduceți adresa de livrare sau selectați adresa deja existentă în contul Dvs, selectați modalitatea de livrare și modalitatea de plată și faceți click pe butonul de finalizare comandă – “Trimite Comanda”. In ecranul browserului Dvs, sistemul va afișa: numărul contului/comenzii, suma spre plată/achitată și lista bunurilor achiziționate. Dupa parcurgerea pașilor expuși anterior, veți primi un e-mail de confirmare/validare a comenzii, cît și informații despre termenul (ziua, ora) de livrare.

    Cu ajutorul numelui de utilizator și a parolei introduse, puteţi să vă autentificaţi pentru a vedea istoricul comenzilor, a modifica/şterge profilul Dvs sau a face comenzi ulterioare fară a reintroduce datele de contact.

     

    Pot comanda direct pe email?

    Da, se poate. Adresa de email la care ne puteți contacta este: office@librarius.md. Avem nevoie pentru a considera comanda validă de următoarele informații:

    • Numele și Prenumele Dvs.

    • Adresa la care trebuie să ajunga pachetul.

    • Un număr de telefon la care să vă contactăm pentru detalii dacă este nevoie.

    • Modalitatea dorită de livrare: Servciul Curierat sau prin rețeaua de chioșcuri / librării Moldpresa Grup.

    • Produsul dorit și cantitatea (codul de produs ne ajuta enorm).

    Pot comanda la telefon?

    Telefonînd la 022 585-544 un agent de vânzări va prelua comanda Dvs. În cazul in care toti agenţii noştri sunt ocupaţi, un operator electronic vă va prelua numele, numărul de telefon sau emailul şi mesajul Dvs şi veţi fi contactat cat mai curand posibil.

     

    Cum plătesc, ce modalități de plată pot folosi?

    Puteți folosi următoarele modalități de plată:

    Care este suma minimă pentru care pot comanda?

    Nu există o valoare minimă a comenzii.

     

    Cum anulez o comanda?

    Pentru anularea comenzilor vă rugăm să ne contactați prin e-mail la office@librarius.md sau telefonic la 022 585 544, nu mai tîrziu de 30 de minute de la finalizarea comenzii.

     

    Care sunt modalitatile de livrare?

    Puteți opta pentru urmatoarele modalități de livrare:

     

    • Livrarea prin serviciul curierat, astfel produsele vor fi livrate la adresa menționată în comandă și vor fi înmînate personal destinatarului de către curier. Pe colet vor fi trecute datele Dvs de contact, necesare în cazul în care curierul nu poate ajunge ușor la destinația menționată. Este important să ne comunicați, în formularul de comandă, un număr de telefon la care curierul să vă poată contacta în caz de necesitate.

     

    Termenul de livrare setat în mod standard este de 1-5 zile lucrătoare. Programul de livrare este de Luni pînă Vineri între orele 8:30 si 17:15. Costul livrării prin serviciul curierat este de:

    Curierat Chisinau:

    În decurs de 1 - 5 zile lucrătoare  – 33 lei

    Pentru comenzile în raza Chișinău mai mari de 250 lei, livrarea este gratuită.

    Curierat Național:

    În decurs de 3-5 zile lucratoare – 60 lei, km aditional +3lei/km

    Pentru comenzile Naționale mai mari de 800 lei, livrarea este gratuită.

     

    • Livrare prin rețeaua de librării Librarius (gratuit).

     

    Comenzile se livrează în localitățile cuprinse în zona de acoperire a MOLDPRESA GRUP S.R.L. prin rețeaua de librării Librarius. Termenul de livrare setat în mod standard este de 1-5 zile lucrătoare. Programul de livrare este de Luni pana Vineri între orele 8:30 si 17:15. Comenzile înregistrate pe site (email sau la telefon) în zilele de Vineri dupa ora 17:15 cît și Sîmbătă sau Duminică vor fi procesate în ziua de Luni.

     

    Ce este Lista de dorințe (produse favorite)?

    În momentul în care ați descoperit un produs care vă interesează, dar nu doriți să-l achizitionați imediat îl puteți adăuga în “Lista de dorințe”. Cînd accesați “Contul Tău” veți putea viziona și această Listă și în funcție de ceea ce doriți Dvs în acel moment puteți adăuga produsele din Listă în coș, sau puteți păstra în continuare aceste produse. Puteți trimite această listă unui prieten pentru a le primi cadou. Noi vă vom informa despre ultimele noutăți în legătură cu aceste produse - promoții, reduceri de preț, etc.

    Cum adaug un produs la Lista de dorințe?

    Pentru a adăuga un produs tot ce trebuie să faceți este să apăsați butonul “Adaugă la dorințe/Adaugă în wishlist” și produsul va fi în Lista Dvs. Din această listă produsul poate fi mutat în coșul de cumpărături, sau șters. Pentru a muta un produs din lista de dorințe în coșul de cumpărături: accesați lista de dorințe, selectați produsul și faceși click pe butonul “Adaugă în Coș”. Produsul va fi mutat în coș. În cazul în care doriți să eliminați un produs din lista de dorințe selectați produsul și faceți click pe butonul “Șterge”, produsul va fi eliminat din lista Dvs.